כיצד נטפליקס יעזור לכם לשפר את הקרדיט סקור

מי שמכיר את Experian.com – אחד מה features הטובים שלהם הוא האפשרות לעשות Boost לקרדיט סקור.

המנגנון הזה פועל על ידי הוספת החיובים החודשיים של חשבונות כמו חשמל, גז, מים, טלפון וכו’ אבל החל מיולי 2020 ניתן גם להוסיף את חשבון הנטפליקס.

ל Experian Boost יש פוטנציאל להעלות את ציון ה FICO על ידי מעקב אחר פעילות חשבון הבנק או כרטיס האשראי וכל התשלומים לשירותי סטרימינג, ספקי טלפונים סלולריים וחשבונות שירות.

מכיוון שהוא מדווח רק על עסקאות חיוביות, זו דרך טובה ובטוחה לבנות את הקרדיט סקור.

כדי להתחיל צריך קודם כל להרשם ל Experian Boost. פתיחת החשבון היא חינם ודורשת מספר פרטים אישיים כולל מספר ה SSN

לאחר פתיחת החשבון יש לעקוב אחר השלבים הבאים:

  • חיבור חשבונות החיוב – חברו את חשבון הבנק או כרטיס האשראי איתו אתם משלמים את החשבונות (חשמל, גז, מים וגם נטפליקס, Hulu, HBO, Disney+). חשוב לעשות חיפוש על שם הבנק כמו Chase ולא לחפש את המילה United למי שיש כרטיס של יונייטד לדוגמא.
  • סריקה אוטומטית – המערכת עושה סריקה של כרטיסי האשראי ו/או חשבון הבנק ומוסיפה לרשימה את כל החשבונות שזכאים לבוסט.
  • חיבור חשבון הנטפליקס – לאחר חיבור חשבון הבנק או כרטיס האשראי, ניתנת האופציה לחבר את חשבון הנטפליקס (או כל חשבון אחר מהרשימה). לחצו על Add to Boost. המערכת תבדוק את הסקור במשך מספר דקות.
  • בדיקת הקרדיט סקור המעודכן – עדכון הקרדיט סקור הוא בדרך כלל מיידי כאשר מחברים את חשבון התשלום של נטפליקס או של חשבונות אחרים במידה ויש היסטוריה טובה של תשלומים. המערכת תסרוק את החשבונות שחוברו ותראה את הקרדיט סקור הנוכחי ולאחר מכן את הסקור החדש.

אם הסקור לא משתפר מיידית אל דאגה! עכשיו שהחשבונות מחוברים, כל תשלום שיעשה יעזור בחישוב של הקרדיט סקור. בדקו שוב בעוד 4 -5 שבועות.

משתמשים ותיקים של נטפליקס עם היסטוריית תשלומים טובה, יכולים להשתמש ב Experian Boost כדי לשפר את הקרדיט סקור שלהם

האם זה בטוח להשתמש ב-Experian Boost?

קישור חשבון הבנק ל-Experian Boost הינו בטוח מכיוון שהוא מוגבל רק לקריאה של נתונים. בנוסף הם גם לא מאחסנים את פרטי ה login לבנק, כך שחשבון הבנק אינו בסיכון לפריצות למיניהן. בנוסף, זהו מנגנון מעולה לשיפור הסקור מכיוון שהם מתייחסים רק לתשלומים שמשולמים בזמן ושיכולים לפעול לשיפור והעלאת הקרדיט סקור.

60% מהמשתמשים של Experian Boost ראו שיפור מיידי של הסקור עם ממוצע שיפור של 12 נקודות.

במידה ויש היסטוריה טובה של תשלומים השיפור הוא מיידי. מאותו רגע Experian ימשיכו לעדכן את החשבון ואת הסקור כל 30 יום.

מי שישי לו חשבונות די חדשים ללא הסטוריית תשלומים ארוכה, יצטרך לחכות לפחות 6 חודשים כדי לצבור וותק של תשלומים שיוכלו להשפיע על שיפור הקרדיט סקור.

בהצלחה!

.Disclaimer: The writer is not a Financial advisor. Everything in this article is based on my personal knowledge, personal learning and my personal experience. For additional financial advice, please consult your financial advisor