כיצד לחסוך על חופשה בדיסנילנד

אם אתם רוצים למקסם את החיסכון בחופשת הדיסני, אתם רוצים ללמוד כיצד לקנות כרטיסי מתנה (Gift Cards) במחירים מוזלים. כשזה מגיע לחופשה בדיסני, ההוצאה יכולה להיות לא קטנה ולכן כל חיסכון הוא משמעותי.

כרטיסי המתנה של דיסני ניתנים לשימוש כמעט עבור כל חלק מהחופשה לכם, החל מתשלום על מלון דיסני ועד להזמנת אוכל בפארק. אם קניתם גיפט קארד ב 5% הנחה, חסכתם 5% על הטיול שיכול להסתכם בלא מעט כסף.

ניתן להשתמש בכרטיסי המתנה לרכישת כרטיסי כניסה לפארקים השונים, לדיסני קרוז, חנות דיסני אונליין, חנויות דיסני ברחבי ארה”ב כולל אאוטלטים, מסעדות, בפארקים, הופעות ברודווי שונות של דיסני ומלונות דיסני שונים כולל Aulani בהוואי , Disney Hilton Head Island Resort בדרום קרולינה ו Disney’s Vero Beach Resort כשעתיים מאתר הדיסני וורלד על חופיה המהממים של פלורידה.

כאשר רכשתם כרטיס מתנה של דיסני, מומלץ לפתוח חשבון באתר של דיסני, מה שמאפשר לנהל שם עד 6 כרטיסי מתנה. בחשבון ניתן לבדוק ולעקוב אחר היתרה, להציג היסטוריית עסקאות אחרונות ולהעביר יתרות בין כרטיסים. שימו לב שהחשבון שפתחתם ב DisneyGiftCard.com אינו ארנק נייד ואין להתייחס אליו ככזה. צריך לשמור את הכרטיסים הפיזיים על מנת שיהיה אפשר להשתמש בהם. לא ניתן לשלם דרך האתר של דיסני בכסף שנמצא על כרטיס המתנה.

ניתן לרכוש את כרטיסי המתנה של דיסני בסכומים שבין $25 ל $500. ברוב המקרים ניתן להשתמש בכרטיסי מתנה של דיסני בשילוב עם צורות תשלום אחרות במידה וסכום כרטיסי המתנה אינו מספיק להשלמת הקניה. הסכום על כרטיסי המתנה אינו פג תוקף.

באתר של disneygiftcard.com ניתן לאחד מספר כרטיסים ביחד עד לסכום של $1000.

כיצד לחסוך כסף עם כרטיסי מתנה של דיסני

עכשיו זה החלק המעניין!

לקנות כרטיס מתנה של $100 ולשלם $100 לא חוסך לנו כלום. ישנן מספר דרכים לחסכון בקנית כרטיסי מתנה של דיסני:

1. ראקוטן בשילוב כרטיס אשראי

הכנסו לאתר של ראקוטן ועשו חיפוש “Disney”
תקבלו רשימה של מספר כרטיסי מתנה בהנחה. לדוגמא 3 כרטיסים של $50 – במקום ב $150 רק $141.99 או כרטיס של $500 רק ב $474.99

לאחר שבחרתם את הכרטיס שלמו עם כרטיס האשראי שנותן לכם הכי הרבה נקודות/מיילים/ Cash Back ותרוויחו שוב עבור אותה קניה

2. Paypal וכרטיס האשראי Chase Freedom

למי שיש את אחד מכרטיסי האשראי Freedom של Chase יודע שכל כמה חודשים הם מכריזים על קטגוריות מסויימות הזכאיות לבונוס נקודות נוסף. זו השנה השלישית ברציפות שצ’ייס מציעה את Paypal ואת Walmart כקטגוריות של 5% בונוס ב Q4-2022.

אז למי שיש את כרטיס האשראי Chase Freedom Flex או Chase Freedom ומשתמש בכרטיס לרכישה דרך Paypal או Walmart יקבל 5% נקודות בונוס עד לסכום של $1500 ביו ה 1 באוקטובר 2022 וה 31 בדצמבר 2022. כדי להיות זכאים, על מחזיקי הכרטיס להפעיל את קטגוריות הבונוס אונליין עד ה 14 בדצמבר 2022.

אז איך זה עוזר עם ההנחה לדיסני?

פשוט מאוד! כנסו לאתר של paypal והתחברו לחשבון שלכם. חפשו את Shop Disney מתחת ל Deals.

Paypal נותנים כרגע 12% החזר כספי על קניות בחנות דיסני. כנסו לחנות וחפשו את כרטיסי המתנה. בחרו את הכרטיס 50th Anniversary Gift Card (זה עובד רק עם הכרטיס הזה כרגע) ובצעו את הקניה עם כרטיס ה Chase Freedom.

אתם תקבלו את ה 12% מפייפאל ועוד 5% מכרטיס האשראי.

.

3. כרטיס אשראי של טארגט

הדרך הפשוטה ביותר לחסוך כסף בכרטיסי מתנה של דיסני היא באמצעות Target RedCard. לטארגט יש שני כרטיסים: קרדיט ודביט.

על כל קניה בטארגט, גם בחנות וגם אונליין, מקבלים 5% הנחה במעמד הקניה. ההנחה הזו תקפה גם על כרטיסי מתנה של דיסני בחנות או אונליין.

4. ראקוטן + Shop Disney

חנות הקניות אונליין של דיסני היא אחת מכל החנויות שמציעות Cash Back דרך ראקוטן וכרגע מציעה 3%. האחוזים הללו משתנים כל הזמן לכן צריך פשוט להכנס ולבדוק.

כנסו לראקוטן וחפשו את Shop Disney – כנסו לחנות ורכשו את כרטיס המתנה של דיסני. אם תשתמשו באמצעי תשלום Paypal וגם תשתמשו בכרטיס אשראי Chase Freedom תקבלו החזר משולש (קראו את מספר 2 בפוסט הזה).

3% מראקוטן + 12% מפייפאל + 5% מ Chase Freedom

לסיכום

אם אתם מתכננים חופשת דיסני כלשהי, או סתם לקנות מוצרי דיסני, קניית כרטיסי מתנה בהנחה יכולה לחסוך לא מעט.

נסו את האופציות השונות. חלק מהמבצעים משתנים אך חלקם קבועים אבל חשוב להבין את העיקרון.

בהצלחה!