Rakuten

כשהגענו לארה”ב שמעתי על האפליקציות השונות שמאפשרות cash back אבל היה לי ממש מוזר שמישהו יחזיר לי כסף… מאז למדתי איך הcash back עובד בארה”ב ואני שמחה לשתף מהידע:

בארה”ב קיימות מספר חברות שמאפשרות החזר כספי בין 1% ל- 10% (ואפילו יותר) תלוי חברה ותלוי תקופה. ההחזר הזה מגיע בנוסף למבצעים הקיימים בחנויות עצמן.

חשוב לי להזהיר כי קיימות מלא חברות שהן סוג של scam וכל מה שמעניין אותן זה לקבל את המייל שלכם, ולכן אם בא לכם לשחק עם התוכנות השונות, אנא תפתחו מייל נפרד לזה.

בפוסט הזה אני אתמקד בתוכנה / אפליקציה בשם Rakuten. אני אישית משתמשת באפליקציה הזו ועד היום קיבלתי החזר של מאות דולרים.

רקוטן הינה חברת ענק שנסחרת בנסד”ק ופועלת בתחומי FINTECH ואינטרנט עשרות שנים. יש להם כ-70 שירותים שונים שאחד מהם זה Cash Back. אני בטוחה שאתם מכירים את השירות הנוסף שלהם – Viber  (Messaging app by Rakuten.

אז איך עובד הרקוטן? החברה בעצם מקבלת הנחה מRetailers הגדולים כמו טרגט, מייסיס, נייק ואחרים תמורת הבאת לקוחות. מה שנחמד זה שהחברה  מתחלקת בהנחה הזו איתנו, הלקוחות הסופיים וכך אנחנו מקבלים cash back.

אז נניח ששכנעתי אותכם שכדאי לקבל cash back על הקניות שלכם, איך מתקדמים מפה?

קודם כל אתם פותחים חשבון. אני מאוד ממליצה לפתוח את החשבון דרך referral link. דרך הלינק הזה תקבלו $30! 

על מנת לקבל את הבונוס בפועל צריך לבצע רכישה דרך האתר על סך 30 דולר מינימום תוך 90 יום מיום ההצטרפות.

כשתרצו לעשות קניות און ליין תכנסו לרקוטן ותלחצו על הלינק של החנות בה תרצו לקנות. תועברו לחנות ותבצעו קניות כרגיל.

ההחזר הכספי מבוצע פעם ברבעון (בדואר או פייפל לפי בחירתכם) כשצברתם מינימום $20. אם אתם מתחת לסכום מינימום הסכום יועבר לרבעון הבא עד שתצברו $20 או יותר.

לאחרונה לרקוטן נוספה אופציה של cash back בקניות בחנות (לא און ליין). אתמול רכשתי בסייפווי עם 2% קש בק. ממש נחמד 🙂. לצורך הפעלה של ה cash back לרכישה בתוך החנויות יש לחבר את כרטיס האשראי בתוך האפליקציה וללחוץ על כפתור “Link” לפני כל רכישה. אין צורך בחיבור של כרטיס אשראי אם קונים און ליין.

https://www.rakuten.com/r/LORARI29?eeid=6991100