ספק שירות סלולרי – Mint Mobile

Mint Mobile היא רשת מפעילת רשת וירטואלית לנייד (MVNO) המספקת גישה לרשת הסלולרית של T-Mobile. כל התוכניות כוללות גישה לרשת ה-5G של T-Mobile, המציעה כיום את הביצועים הטובים ביותר מבין שלושת הספקים האלחוטיים המובילים.

בנוסף למתן גישה לרשת מצוינת, Mint Mobile מציעה גם תוכניות בתשלום מראש במחיר סביר. התוכניות מתחילות החל מ-$15 לחודש עבור 4GB של Data במהירות גבוהה, אך בתשלום עבור לפחות שלושה חודשי שירות בכל פעם. 

התחברות והפעלה

תהליך ההתחברות וההפעלה הוא פשוט ומהיר. אני הזמנתי לבת שלי את התכנית ללא הגבלה. לאחר שבחרתי את התכנית שרציתי, mint בודקים האם הטלפון מתאים לתכנית. צריך להכניס את הסוג הטלפון והדגם. אפשר גם להכניס את המספר ה IMEI (מופיע על המדבקה הכסופה בגב הטלפון מתחת לסוללה). קיבלתי אישור שהטלפון מתאים.  הטלפון גם צריך להיות Unlocked בכדי להשתמש בתכנית. הזמנתי את כרטיס הסים שהגיע אחרי 3 ימים. כדי להפעיל את הסים פשוט הכנסתי לטלפון וסרקתי את ה QR code המצורף כדי להוריד את האפליקציה ולעשות אקטיבציה לסים.

אנחנו מאוד מרוצים מהשירות, מאיכות השיחות, טקסטים ו Data. משתמשים כבר מעל לשנה בלי שום בעיות קליטה.

כדי לבדוק אם יש שירות באיזור שלכם, פשוט הכנסו לאתר של Mint Mobile והכניסו את ה Zip Code שלכם. ניתן גם לבדוק איזה סוג של שירות יש באיזור – 4G/LTE או 5G.

תכניות ומחירים

מינט מציעים כרגע 4 תכניות למצטרפים חדשים:

4GB בחודש10GB בחודש15GB בחודשללא הגבלה
$15 בחודש$20 בחודש$25 בחודש$30 בחודש
מינימום 3 חודשים – סה”כ $45מינימום 3 חודשים – סה”כ $60מינימום 3 חודשים – סה”כ $75מינימום 3 חודשים – סה”כ $90
שיחות וטקסטים ללא הגבלה בכל ארה”בשיחות וטקסטים ללא הגבלה בכל ארה”בשיחות וטקסטים ללא הגבלה בכל ארה”בשיחות וטקסטים ללא הגבלה בכל ארה”ב
4GB של 5G10GB של 5G15GB של 5G
שיחות בינלאומיות חינם למקסיקו וקנדהשיחות בינלאומיות חינם למקסיקו וקנדהשיחות בינלאומיות חינם למקסיקו וקנדהשיחות בינלאומיות חינם למקסיקו וקנדה
HotSpot נייד בחינםHotSpot נייד בחינםHotSpot נייד בחינם 5G HotSpot נייד בחינם
מהירויות ה Data יורדת לאחר 4GB אך כמות ה Data היא בלתי מוגבלתמהירויות ה Data יורדת לאחר 10GB אך כמות ה Data היא בלתי מוגבלתמהירויות ה Data יורדת לאחר 15GB אך כמות ה Data היא בלתי מוגבלתמהירויות ה Data יורדת לאחר 35GB אך כמות ה Data היא בלתי מוגבלת

מינט מציעה גם תכניות משפחתיות – מינימום 2 קווים ומקסימום 5 קווים.

הוספת Data – אם במהלך החודש יש צורך בהוספת Data ניתן להוסיף 1GB עבור $10, 3GB עבור $20, או לשדרג את התוכנית בכל עת מאפליקציית Mint Mobile.

תכנית לגילאי 55+

מינט מציעים מבצע מיוחד ובלעדי ללקוחות מגיל 55 ומעלה.

  • $15 בחודש (מינימום 3 חודשים – סה”כ $45)
  • שיחות וטקסטים ללא הגבלה בכל ארה”ב
  • 4GB של 5G
  • שיחות בינלאומיות חינם למקסיקו וקנדה
  • HotSpot נייד בחינם
  • 5G בחינם
  • שירות הפעלה מלא בחינם
  • עזרה בהעברת המספר הישן בחינם
  • אחריות להחזר כספי עד 7 ימים

שירות ותמיכה

שירות ההפעלה והתמיכה של מינט עוזרים בתהליך ההתחברות וגם בהגדרה של תכנית משפחתית ללא עלות נוספת. כל אחד יכול לבחור האם הוא רוצה מספר חדש או להשתמש במספר הקודם שלו ומינט יעזרו בהעברה כולל התקשרות לספק הנוכחי כדי להעביר את המספר.

כדי לקבל עזרה משירות הלקוחות ניתן לפנות אליהם דרך אתר של Mint. הם מציעים Live Chat וגם מענה טלפוני במספר 800-683-7392