כיצד לשלם Property Tax עם כרטיס אשראי ללא עמלה ולצבור נקודות

אחת ההטבות שאני הכי אוהבת בארה”ב היא איסוף המיילים והנקודות בכרטיסי אשראי שאותם ניתן להמיר לטובת נסיעות (טיסות, מלונות וכו’).

יש המון מה לומר בנושא, ויש לנו פוסטים נפרדים לכרטיסים אלו ואחרים, אבל באופן כללי, אני תמיד מחפשת כיצד למקסם את כרטיס האשראי לקניות או תשלומים שצוברים עבורי הכי הרבה מיילים או נקודות.

אחד הדברים הכי מעצבנים הוא תשלום ה property tax שאותו אנחנו תמיד משלמים דרך חשבון הבנק, כיוון שעבור תשלום בכרטיס אשראי הקאונטי או העיר מחייבים בעמלה של בין 2% ל 3%.

אז המון שנים פשוט לא הייתה ברירה, עד שנמצאה דרך לעקוף את העניין הזה.

ניתן לשלם property tax דרך Paypal Bill Pay עם כרטיס אשראי ללא שום עמלה. לצערי זה לא עובד עבור כל ה counties או cities אבל משנה לשנה נוספים עוד ועוד לרשימה.

אז איך עושים את זה?

  1. כנסו לחשבון הפייפאל שלכם – אם אין לכם חשבון כזה תצטרכו להירשם ולחבר כרטיס אשראי איתו אתם רוצים לבצע את התשלום
  2. מעמוד ה Dashboard בחרו ב Pay Bills

3. לחצו על Add a New Bill

4. כאשר תופיע שורת החיפוש, הקלידו את המילה tax ותופיע לכם רשימה של כל ה counties ו cities שמאפשרים תשלום של פרופרטי טאקס דרך פייפאל.

5. אם התמזל מזלכם ומצאתם את הקאונטי או הסיטי שלכם, ראשית וודאו שזה באמת עבור תשלום פרופרטי טאקס, בחרו אותו ותתבקשו לספק את פרטי החשבון של הפרופרטי טאקס שלכם

6. לאחר מכן תתבקשו לחבר או לבחור את כרטיס האשראי איתו אתם רוצים לשלם

7. חשבון הפייפאל לא יודע מה הסכום לתשלום ולכן תצטרכו להכניס אותו ידנית

8. מומלץ להעביר תחילה סכום נמוך של $5 כדי לוודא שזה באמת עובר למקום הנכון ורק אז להעביר את כל הסכום. לא לחכות ליום האחרון לתשלום כדי לאפשר את הבדיקה הזו.

9. התשלום מתבצע בדרך כלל כעבור כמה ימים

** ניתן לעשות אותו הדבר עם חשבונות חשמל וגז כמו PG&E או SMUD או כל חשבון utility אחר שתמצאו ברשימה **

בהצלחה!

גילוי נאות: אני גרה ב Santa Clara County שאינו מופיע ברשימה, אבל אני משתמשת בטריק הזה עבור תשלומי ה PG&E שלנו וזה עובד מצויין.